آموزش کامل نرم افزار مدیریت پروژه ترلو Trello؛ محسن مقصودی

نرم افزار مدیریت پروژه ترلو Trello

سلام سلام به همه شما همراهان عزیز وبسایت مقصودی دات کام ؛ من محسن مقصودی هستم و در مقاله آموزش کامل نرم افزار مدیریت پروژه ترلو Trello با هم دیگه یک مبحث بسیار مهم رو در حوزه کسب و کار اینترنتی که البته در همه موارد زندگی و کسب و کار هم می‌توانیم از آن استفاده کنیم، پیش خواهیم برد.

مدیریت پروژه چیست؟

خوب اجازه بدین منظور خودم از یک پروژه را در اینجا برای شما عنوان کنم. از آنجایی که آموزش ها و تجارب من در حوزه مهارت های زندگی و خلق کسب و کار اینترنتی بوده به هر یک از کارهایی که دارای چندین مرحله هستند به چشم یک پروژه نگاه می‌کنم. این پروژه ها می توانند اسامی گوناگونی داشته باشند، مثل پروژه طراحی سایت؛ یا یک جلسه کوچینگ همینطور در این پروژه ها مراحل گوناگونی طی می‌شود و چندین نفر در انجام هر یک از این پروژه ها مشارکت می‌کنند.

پس منظور ما از پروژه در این مقاله همین مثال هایی بود که خدمت شما زدم و خود مجموعه ما انجامشون می‌ده و شما می‌تونید همین مثال را برای کسب و کار خودتون و مراحل مختلف زندگیتون بسط بدین و ترلو ( trello ) استفاده بکنید.

ترلو چیست؟

خوب همه ما برای اینکه ابزار مناسبی را برای یک کار که نحوه و کیفیت انجامش خیلی برامون مهم است؛ پیدا کنیم، به دنبالشون می‌گردیم. در مسیر انتخاب هم حتما ابزارها گوناگونی مورد آزمایش قرار می‌گیرند. تا بهترین کارایی و راحترین استفاده و هم مقرون به صرفه ترین آنها را پیدا کنیم. از آنجایی که خود من به لحاظ رفتارشناسی جزی افرادی با لایه رفتاری C هستم، ابزارهای مختلفی برای مدیریت پروژه هایم مورد بررسی قرار دادم و مقالات زیادی هم در مورد این ابزارها و نحوه استفاده از آنها خوانده ام. در اینجا به شما می گویم که نرم افزار ترلو ( Trello ) یکی از بهترین آنهاست. پس تا آخر مقاله نرم افزار مدیریت پروژه ترلو Trello با من همراه و همدرس باشید

آموزش ساخت اکانت در ترلو

مثل هر سایت یا نرم افزار دیگری ترلو ( Trello) مراحل مشابهی برای عضویت و راه اندازی دارد. ما می‌توانیم از ترلو ( Trello ) بر روی گوشی، تبلت یا کامپیوتر و لب تاب استفاده کنیم.

برای شروع وارد سایت trello.com می‌شویم. در بعضی مواقع و برای بعضی از کاربران ایرانی ممکن است سایت باز نشود که می‌تونیم از ابزارهای تغییر آی پی بهره بگیریم.

 

نرم افزار مدیریت پروژه ترلو Trello
نرم افزار مدیریت پروژه ترلو Trello محسن مقصودی

مسیر عضویت در trello مثل مسیر عضویت در خیلی دیگر از برنامه های کاربردی است که ما به صورت روزمره آنها را نصب می کنیم. با زدن بر روی گزنیه های بالای، سمت راست تصویر، اگر از قبل حساب ساخته ایم وارد آن شویم و یا حساب کاربری جدید خودمان را بسازیم.

 

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فقط برای افراد هدفمند

همین الان دانلود کنید

درسته، این فرم‌ها بصورت رایگان برایتان ارسال می‌شود
همین الان برام ایمیل شود
هیچ اتفاقی، اتفاقی نمی‌افتد
close-link