آریا عظیمی نژاد؛نقطه عطف زندگی و ارتباط آن با حواس ما

آریا عظیمی نژاد؛نقطه عطف زندگی و ارتباط آن با حواس ما

سلام به همه شما همراهان عزیز وبسایت maqsoudi.com امیدوارم هر جا که هستید حال دلتون عالی باشه و افکار و اندیشه‌های خودتون رو برای داشتن این حس و حال برنامه ریزی کنید. من با استاد آریا عظیمی نژاد از برنامه عصر جدید آشنایی پیدا کردم.

چند روز پیش در حال تهیه ویدیو برای اسلاید سازی دوره رفتارشناسی بودیم که در بررسی لایه‌های رفتاری به لایه C رسیدیم. لایه رفتاری C یکی از لایه های رفتاری در معجزه هزاره سوم بشمار می رود.

ما در ابتدای مسیر آموزش و توسعه مهارت‌های زندگی و کسب و کار اینترنتی از متدهای گوناگونی برای کمک به خودشناسی افراد استفاده می‌کنیم که رفتارشناسی با متد جهانی دیسک یکی از اون روش‌هاست و به کمک تست بسیار عمیق و کاربردی آغاز می شه

در این ویدیو آریا عظیمی نژاد عزیز به بیان بخشی از داستان زندگی خودش در گفتگو با مهران مدیری در برنامه دورهمی پرداخت. که دیدن این گفتگو و بخصوص بخشی که محسن مقصودی براتون جدا کرده، خالی از لطف نیست.

با دیدن ویدیو آریا عظیمی نژاد به یاد کدام یک از نقاط عطف زندگیتون افتادین؟

نقاط عطف زندگی ما گاهی ما را در مسیر مثبت هدایت کرده اند و گاهی هم متاسفانه به سمتی رفته ایم که از وارد شدن به آن مسیر حس خوبی نداشتیم. در هر صورت انتخاب با ماست که از این اتفاق ها درس بگیریم و به سمتی هدایت شویم که بعد از گذشت زمان و موقعی که خواستیم نگاهی به مسیر طی شده خودمان بیاندازیم یک حس رضایت درونی و یک لبخند پر معنا بر لبانمان بنشیند.

اگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال هستید پیشنهاد می کنم صفحه ما را دنبال کنید تا مطالب مرتبط دیگری هم در این باره دریافت نمایید.

همینطور اگر به داستان زندگی آریا عظیمی نژاد علاقمند هستید می توانید از طریق این لینک با ایشان بیشتر آشنا شوید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فقط برای افراد هدفمند

همین الان دانلود کنید

درسته، این فرم‌ها بصورت رایگان برایتان ارسال می‌شود
همین الان برام ایمیل شود
هیچ اتفاقی، اتفاقی نمی‌افتد
close-link